Hypokondri

Jag skrev för, tror jag det är, första gången in till ett radioprogram för att dela med mig av mina egna erfarenheter. Skrev några rader om min hypokondri till P3 Populär.
Shit, Sveriges Radio borde börja betala mig snart för all gratisreklam.
Får se om de läser upp mitt lilla mejl, det  rör ju inte riktigt det ämnet de efterlyser, menmen.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH nu läste de upp det. HAHAHAHAHAHAHAHA. Ha. ha. ha.

Men tack för en stund i rampljuset i alla fall. Jag minns sommarlovet mellan femman och sexan när jag var på min kompis Annikas land och vi gick upp tidigt varje morgon för att titta på Vintergatan 5B och varje morgon ringde vi in flera gånger men kom aldrig med och började typ hata programmet och säga att allt bara var fejk. Men jag undrar fortfarande hur de valde ut ungarna som fick vara med i programmet per telefon? Jag menar, kan man lita på att lågstadiebarn sköter det där liksom?

Kommentarer
Postat av: Bella

haha roligt, jag har aldrig ringt in till sånt där jag har vart negativ enda sen barnsben då jag insåg att jag aldrig skulle komma fram =)

2008-12-29 @ 11:28:03
URL: http://bellitabonita.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0