Jullovssvull

Jag tror Stockholmare och Parisare rör sig på olika sätt. Jag orkar inte analysera alla aspekter av frågan men det är så mycket svårare att ta sig fram i Stockholm, folk bara står i vägen hela tiden.
Upptäckte det idag när jag var ute och mellandagsreade mig med Disa. Nåja. Min mellandagsrea failade i och med att jag jag bara köpte ett enda plagg och det var inte på rea. Men palla. Det var en vit tröja med marinblå tvärränder. Den var söt. Jag kan leka att jag är en indietjej från Gbg anno 2003?
Sen träffade vi Anna och gick och åt lunch på Citykonditoriet. A och D skulle shoppa vidare men jag pallade inte och promenerade hem istället. Stannade på Konsum på vägen och köpte godis och jag kan tala om en sak, det var inte ens gott, varför gjorde jag det egentligen? Nåja, det var najs att kura ner sig i sängen med massor av Vänner-avsnitt, godis och te. Och från juldagen överbliven cheesecake på det, that's me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0