Vänner

De senaste dagarna har jag fått ställa klockan så att jag ska vakna vid 9-10 på morgnarna. Hur mycket suger inte det? Normalt sett vaknar jag vid den tiden av mig själv men nuförtiden ligger jag ju och kollar på Vänner halva nätterna så jag blir ju så illa tvungen. Men det är inte bara av princip jag gör det, typ "jaa, man borde ju börja ställa tillbaka dygnet nu" (och varför skulle man btw göra det dagarna innan nyår?), jag är en social varelse som stämmer träff med folk mitt på dagen. Igår träffade jag Andreas och idag ska jag träffa Daniella, som ironiskt nog åker för att fira nyår i Paris imorgon. Den sötnosen har jag inte sett sen konserten i september <3

Jag misstänker att jag börjar bli sjuk på riktigt. Jag fryser mer än vanligt fast alla element är uppskruvade på max och jag känner mig lite yr och matt. Kan vara efter all choklad jag proppade i mig till Vänner igår men jag tror också att jag måste blrja skita i allt vad snyggt och bekvämt heter och börja klä mig ordentligt för jag pallar inte gå runt och vara sjuk längre, det har ju legat och pyrt i en månad nu. Dessutom kommer jag få fetaste mamma-utskällningen av kocken på mitt jobb om jag kommer tillbaka och fortfarande hostar på måndag.

Nu ska jag ta en lång, skållande het dusch. CO2<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0