Äntligen fredag

Fredagar är mina längsta skoldagar, går från 8.20 till fyra. Religion, franska, lunch, psykologi, håltimme, svenska. Dagen har varit rolig. Det började bra med en asskum dokumentär på religionen om Målle Lindberg tror jag han hette. På franskan hann vi inte redovisa, suck. Sånt där blir alltid uppskjutet. Men vi fick lyssna på Pontus och Sombos sång som de hade skrivit själva. Det var deras miljöreovisning, haha.

Åt lunch med Anna och Josefin och sen följde jag med dem till Konsum och köpte smör, havregryn, socker och kakao :) Jag hann tyvärr inte vara med och baka men efter psykologin fick jag smaka en chokladboll och fick även reda på att ett flak var fixat! Så himla skönt, en enorm börda lyftes från mina axlar. Visserligen ska man aldrig ta ut lyckan i förskott har jag lärt mig efter alla falkbokningsturer hit och dit som hittills gått åt skogen men den här gången verkar det fixat och klart. Tack Alexander!
Skrev klart svenskatexten också och svenskan tillbringade vi i datasalen.

Nu är jag hemma. Så många bekymmer jag blivit av med idag. Smågrejer som ändå inte riktigt få en att slappna av. Så otroligt skönt.
Nu ska jag ta några timmar för mig själv och bara njuta. Dricka te, läsa roliga blogginlägg, läsa nya numret av iForm, hitta nåt fint att ha på mig, fixa håret... halv sju kommer Hugo och hämtar mig, vi ska ut och äta ikvällpå en restaurang som heter Bistro Bohème.

Vad ska ni göra denna fredag?

Kram


Kommentarer
Postat av: Brunsessan

Usch, att gå långa skol-dagar när det är fredag är inte det roligaste! :-O

2008-02-01 @ 17:19:28
URL: http://brunsessan.blogg.se
Postat av: anna

fredagen spenderades i stockholm, i affärer , i provrum och på ett tåg.
hoppas du får en bra lördag! kram

2008-02-02 @ 01:18:34
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Amina

vilke mysig fredagskväll du verkar ha fått:D

2008-02-02 @ 01:24:56
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0