Att använda sin tid väl

Så otroligt mycket tid som går till spillo. Idag ska jag göra mitt bästa för att använda min tid till att verkligen göra nånting nyttigt. Gick upp vid halv tio och åt frukost och har hunnit läsa 15 sidor i Rhinocéros, jag tycker faktiskt den är ganska bra, tro't eller ej.
Klockan 12 ska jag träna, det blir medeljympa på F&S Kungsholmen.
När jag kommer hem ska jag

  • Rensa garderoben
  • Baka bröd
  • Göra äppelmos
  • Göra naturkunskapsläxa
  • Läsa Rhinocéros

Jag blir jävligt glad om jag verkligen lyckas med alltihop. Och jag ska lyckas. Mellan varven ska jag såklart läsa DN:s söndagsbilaga och blogga lite. Om jag får lust.

Vad ska ni göra en snöig söndag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0