Bistro Bohème

God middag :) Hoppas ni mår bra, det gör jag. Jag vaknad imorse och var jättelyckig och kände att det inte fanns någonting i hela världen som tyngde mig. Som jag skrev igår, min aproblem känns som bortblåsta. Livet känns lätt och roligt just nu och de utmaningar jag står inför känns mer roliga än jobbiga. Hallelujah!

Har du inte besökt Bistro Bohème än, gör det! Maten var helt sjukt god! Jag åt rösti med nån chiligegga, portabella(vetinteriktigthurdetsvatas)svamp och massa gröna blad, det var helt sinnessjukt gott, aaah jag vill dit igen! Halvdyrt tyvärr men det får man unna sig nån gång ibland. Det är tyvärr ganska dyrt att gå ut och äta i Sverige, jag tycker vi borde göra det lite mer vardagligt.

Vi kom hem vid nio-halv tio och slocknade på min säng, haha. Sov ganska länge, åt frukost, drack te och myste. Nu har Hugo åkt hem och jag har hunnit duscha och tvätta håret. Kanske ska kolla efter ett par vinterskor idag, de lär ju vara ganska billiga nu i februari. Jag har typ inga vinterskor, har ju gått i Converse hela vintern, haha.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Olessia

kan inte du skriva om min blogg? Nyfiken ...

2008-02-02 @ 14:02:29
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Olessia

skriiiiiiiiiiiiiv

2008-02-02 @ 14:54:49
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Sandra T

Hoppas du hittar några skor, är jävligt kallt ute nu alltså :)

2008-02-02 @ 15:00:00
URL: http://dirren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0