Bortaaaa...

Jag går bara runt här hemma och orkar inte riktigt med nånting. Har börjat på diskussionsdelen på projektarbetet vilket är bra men jag hittar fortfarande inte de där korten som är borta... Var kan jag ha lagt dem, jag fattar inte! De dyker säkert upp. I höstas trodde jag att min kamera var borta och gick runt och hade panik i två veckor. Sen visade det sig att kameran låg i en väska som hängde på en krok i hallen. De mest uppenbara ställena letar man aldrig på. Men jag tycker verkligen att jag har letat överallt. Jag vet ju att de ligger här hemma för jag har inte använt dem sen jag plockade ur dem innan Rom. Herregud.

Nej nu måste jag tagga till lite.

Imorgon får jag träffa H<3

Kommentarer
Postat av: jessica

aha okej guud av roligt:) javisst är det?:)

2008-02-26 @ 18:38:53
URL: http://chessdo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0