Dissektion

God morgon! Jag tog mitt förnuft till fånga igår kväll och stängde av tv:n i reklampausen på Seinfeld. Somnade direkt och kände mig ganska utvilad när klockan ringde vid åtta. Herregud, har jag sovit över åtta timmar inatt? Oj. Det har inte hänt på länge...

Första lektionen idag är naturkunskap. Vi ska dissekera hjärtan. Usch. Jag anmälde mig inte bland dem som hellre ville jobba med nåt annat i biblioteket, jag kan vara med på labben men jag vägrar skära i nåt. Gör mig beredd på att kunna gå därifrån ifall det blir för jobbigt.
Jag minns i högstadiet när vi dissekerade fiskar, musslor och bläckfiskar. Bläckfisken var nog värst. Tydligen ska vi ha dissekerat ett koöga en gång också men det har jag inget minne av. Har antagligen förträngt det haha.

Trevligt samtalsämne så här på morgonkvisten va?
Nu ska jag ta min tekopp och sätta mig och läsa Rhinocéros. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Natta

tack så jättemycket för ditt stöd :) ha det fint!

2008-02-05 @ 11:00:27
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Fröken D

glöm inte gynning o gossipgirl sen:) ha det lajbans!!

2008-02-05 @ 17:48:22
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0