Födelsedagskalas

Vid fem-halv sex-tiden iår åkte Hugo och jag hem till honom. några släktingar till dem kom dit och vi åt middag och hade det skoj. Upptäckte att jag tyckte tapenade var helt okej, fett oväntat. Hatar oliver. I tapenade är de väl blandade med vitlök och annat gojs. Vi fick en jättegod hembakad prinsesstårta till efterrätt också :)

Vi somnade rätt tidigt och vaknade således tidigt, Hugo var pigg innan nio, det har aldrig hänt förr. Vi gick upp och åt frukost och sen gick vi ner igen och efter ett tag gick vi ut på en promenad i det fian vädret. Det blåste jättemycket så jag fick ont i örat :/. Det var skönt att komma in igen och dricka O'boy :P

Var hemma igen vid hav fyra nån gång. Har duschat och tvättat håret, ätit en macka och grapefrukt och ska dricka te nu. Ikväll ska vi göra pizza, mmmm! Får se vad som händer senare, Anna snackade nåt om japansk musik...

kram

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Alice's kofta köpte jag på EXIT, när det var 70% rea. Den är jättefin lila med silvriga lurex-trådar. Jag tror det finns bild på den under kategorin "shoppat", för det var bara för nån vecka jag handlade den... :D

2008-02-23 @ 18:07:34
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Ingen fara! ;)
Ska du kolla på melodifestivalen ikväll?

2008-02-23 @ 19:31:03
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Nej, jag kollar aldrig på den. Bara eurovision.
Haha, tyckte också guldsidan var snyggast. leopardmönstrat¨är inte min stil :P

2008-02-23 @ 20:29:16
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0