Jag är tillbaka!

Efter en internetfri helg hos pappa kan jag äntligen blogga igen. Helgen har varit lugn och skön. Var hos Hugo i lördags och åkte sen hem till pappa, åt cheez ballz och kollade på Melodifestivalen (vad håller Christer Sjögren på med egentligen? haha)
Igår var jag duktig och tränade, resten av dagen spenderades hemma, skrev projektarbete, läste Rhinocéros och kollade på Matilda.
Nu är jag lite stressad, måste iväg till Kyrkmössen. Ska till pappa ikväll också men jag lovar att skriva ett ordentligt inlägg imorgon!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är duktig du. Jag önskar jag hade samma karaktär att göra de saker jag faktiskt tänker göra.

2008-02-11 @ 17:04:02
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0