Jobbigtjobbigtjobbigt

Jag mår halvbra just nu. Efter en rolig kväll som slutade med att man kom hem kl 5 på morgonen brukar man väl inte må toppen och uppe på det går jag runt och känner mig äcklig pga av det där fyllekäket på donken, uuh...
Tjock känner jag mig också.

Jag har massor av saker att göra också och fick ett smärre sammanbrott för en stund sen. Tog en kort promenad och kom på att jag faktiskt inte har några jätteproblem, det är bara en massa smågrejer som tillsammans blir jättejobbigt.
- Jag hittar inte anteckningarna från intervjuerna i Södermalmskyrkans skola och de är extremt viktiga för mitt projektarbete.
- Jag har inte börjat skriva på mitt research paper än.
- Loggade in på schoolsoft och påmindes om mina inte så fantastiska resultat den senaste tiden.
- Läxor i svenska till på tisdag
- Jag hittar fortfarande inte mitt Friskiskort.
- Så snart som möjligt, typ den här helgen, måste jag åka ut till pappa och rensa ut massa grejer inför flytten. Har haft chansen att göra det tidigare men varit för slö.

Kommentarer
Postat av: Catrine

jo om det ändå vorre så enkelt!! den finns tyvärr inte här jag bor, synd för mig!! trevlig dag:)

2008-02-28 @ 15:47:49
URL: http://catrineakrin.blogg.se/
Postat av: Bella

gud så jobbigt stackare! bebisen är mitt brorsbarn!

2008-02-28 @ 19:27:56
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0