Konsumtion

Shit vad mycket grejer jag har köpt idag. Den senaste tiden har jag dock inte alls köpt särskilt mycket så det hr behövdes väl för att kompensera haha...
Först promenerade jag upp till St:Eriksplan och hittade en vit kofta på Myrorna som jag köpte. Den sitter lite konstigt men man kan inte förvänta sig alltför mycket av ett begagnat plagg. Fin var den iaf :)
Vid tre åkte jag och räffade Andreas och vi gick och fikade på John Chris (igen :P). Blev pekannötskaka med grädde, mmmums! Vi skvallrade och pratade om massor med olika saker. Det är så kul att prata med Andreas, han förstår liksom allt utan att man behöver säga alltför mycket.
Vi gick upp längs Drottninggatan och in på Indiska där jag köpte en grön sjal, den var fin :) En sån där med glittertrådar i :) Letade efter ett par speiella örhängen också men hittade dem inte. De finns vid Odenplan, om de har öppet till sju kan jag ju gå dit och köpa dem.
Vår sista anhat blev Tehuset på Kungsgatan. Köpte dels ett rooiboste med smak av yoghurt och päron och ett vitt te med smak av bland annat kamomill och champagne. Jag gillar teer med mycket saker i, haha. Sitter och dricker det vita teet nu, det är riktigt gott faktiskt :) Känner dock att jag druckit väldigt mycket te idag (är inne på fjärde baljan nu) för jag börjar bli lite yr och få ont i huvudet. Måste hälla i mig några glas vatten.

Så där, nu är det gjort. Ska äta en clementin också, det brukar pigga upp.

Just det, måste ju packa också, åker till Rom imorgon!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josephine

hehe ah jag förstår dig. ha en bra dag. kram

2008-02-13 @ 17:30:11
URL: http://josephinewestling.blogg.se
Postat av: Bella

Oh kul o åka till rom!

2008-02-13 @ 17:43:26
URL: http://bellitabonita.webblogg.se
Postat av: dudie

ja jag vet dudie betyder VIP, men du jag har ett ööh..va heter de, jo ett önskemål önskan? när ni kommer hem är det ju nära min födelsedag. å jag önskar mej en chanel väksa(inte äkta), du vet en svart vaddstickad såndär som du har? en sån vill jag ha!
skulle du kunna påminna hugo å hjälpa honom med mitt önskemål?:) pUSSS

2008-02-13 @ 18:05:59
URL: http://dudie.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

vad roligt =)

2008-02-13 @ 18:37:39
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0