Lov

Det har varit dåligt med uppdateringar här på sistone, speciellt idag. Jag orkar ju inte med den här blogghetsen längre, numera skriver jag enbart när jag känner för det.

Dagen har varit både bra och dålig, jag ha skrattat högt och gråtit ännu högre. Sånt behövs, jag känner mig ovanligt lugn den här kvällen. Går runt här hemma och äter digestivekex och dricker te. Har tittat på tv och läst böcker och tidningar och njuter av att ha sportlov. Vi har studiedag imorgon så sportlovet har redan börjat. Imorgon ska jag sova tils jag vaknar, även om det blir hela eftermiddagen. Det är iofs inte speciellt troligt eftersom jag oftast vaknar vid nio-tiden av mig själv. Men ändå. Ska försöka att inte ha för mycket måsten imorgon. Om jag får lust och känner mig flitig kan jag ju skriva projektarbete men jag tänker bara tvinga mig själv de fem dagarna i mitten på lovet. Lite lugnt måste man ju få ta det, det är faktiskt lov.

Nu ska jag fortsätta läsa en kokbok om amerikanska pajer. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Fröken D

jaa visst verkar det mysigt=) ha en toppendag!

2008-02-22 @ 09:25:35
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0