Godmorgon

Ojdå, besökarrekord igår... :P Fortsätt så! :D

Idag vet jag inte riktigt hur mycket jag kommer få skrivet. Blir ett snabbt inlägg nu innan skolan och sen ska jag antagligen direkt till Eeerika i Uppsala så vi får se. Men jag skriver nog ett inlägg nån gång under dagen, har ju en del håltimmar att utnyttja.

Under dagen väntar iaf religion där vi ska hålla gruppredovisningar som ingen har fattat nånting av, sen är det franska där jag måste ljuga om att jag inte har fått nån grammatikbok än (eftersom min är spårlöst försvunnen utan att jag ens har öppnat den en enda gång), psykologiredovisning och svenska med en lärare som sen i fredags är pissur på hela klassen. Hon får väl skylla sig själv om vi gör so hon säger och går hem när hon faktiskt säger att vi får det... den människan är konstig.

Vi hörs! kram

Kommentarer
Postat av: Izabelle

Grattis till besöksrekordet, jag var här igårxD

2008-01-25 @ 12:25:19
URL: http://honizabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0