Gossip girl - vad är grejen?

Någon får gärna förklara för mig varför det är sån hype kring Gossip girl.

Innan ni gör det får ni gärna läsa om vad som har hänt mig idag :) Träffade Andreas och åt lunch, det var inte så gott som jag hade väntat mig. När det står "Pasta med svamp- och bönsås" på skolmatsedeln brukar det nämligen vara jättegott men idag var det mest sörja... Nåväl, lyckades trycka i mig det och sen var det raka vägen upp till naturkunskapen. Därefter var det en halvintressant föreläsning i aulan med en kvinna som Hugo tyckte såg ut som min mamma, haha. Apropå Hugo så har han fått sina glasögon nu, det är fetthett. Kanske lägger upp en bild nån dag om han tilllåter mig :P

"Eget arbete" på svenskan och trots att Andreas och jag bestämt oss för att faktiskt få saker gjorda och börja på den där rapporten tills på fredag så slutade det ändå emd att vi gick till Konsum och köpte godis haha... Sen på engelskan visade min engelskalärare en av sina lite vildare sidor när hon fick syn på min naturgodispåse "Oh, I love candy!"

haha.

Nu på kvällen var det som sagt dags för salsan igen. Nivå 3. Det märktes att jag inte har dansat på snart två månader kan jag säga... Har aldrig känt mig så bortkommen förut. Herregud, hoppas det blir bättre för fortsätter jag vara så här dålig har jag ingen lust att fortsätta. Jag var ju ändå rätt bra förut, nu gick det bara åt helvete.

Jaja, låt oss hoppas på bättre tider.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Åh, nu när du säger det! Jag har set bilder och läst om hur vacker våren är i Paris... Mars, också. Det är ju perfekt!

2008-01-29 @ 21:50:26
URL: http://www.tumadre.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är en stor grej kring Gossip girl eftersom att det är samma författare som till OC - thats why =)

2008-01-29 @ 22:14:28
Postat av: sofie

sv: ja men gynning är söt! ;)

2008-01-29 @ 22:32:43
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sofie

sv: ja, då är det svindyrt men jag har funderingar på att fjäska lite för mamma så hon kan pröjsa(A) haha, orkar inte göra själv och jag vill ha det gjort ordentligt! :P

2008-01-29 @ 22:39:12
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: anna

förstår inte heller denna hype..fast jag förstår oftast inte nåt som det blir hype kring..

kram!

2008-01-30 @ 02:28:32
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Bella

Det är ju Josh Schwartz nya serie! Skaparen av OC man måste se det för i min värld är han gudabenådad!

2008-01-30 @ 12:11:11
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0