Graviditeter o sånt

Jag kom iväg tidigare än väntat i förmiddags och att köpa streetdanceskor till Lydia gick rätt snabbt så jag var i skolan strax efter elva. Hittade Camilla i datsalen där hon satt på Arbetsförmedlingens hemsida och letade jobb. Det var riktigt kul när vi skrev ut hur mycket som helst, 7-eleven och mataffärer och nån ny handskaffär men sen kom jag på att jag typ inte vill ha nåt av de där jobben haha... men handskaffären ska jag söka iaf :)

Efter att vi hade ätit lunch gick vi upp till kassrummet för att ha filosofi men Nils dök aldrig upp... Efter en halvtimme gav vi upp och Andreas och jag beslöt oss för att spendera den nu ännu längre håltimmen på stan. Vi gick först till Myrorna där jag köpte ett par skor för 50 spänn :) Jag tyckte iaf de var jättesöta!

image45

 

Sen gick vi och fikade, blev te och hallonpaj med vaniljvisp på John Chris, himla mysigt ställe det där :)

Engelska hade vi iaf, den läraren kan man lita på... För första gången någonsin fick vi sluta tio minuter tidigare fårn engelskan, helt fantastiskt...  Gjorde som jag planerat och gick och tränade halv fem. Passet var helt okej men lite konstigt, inte jättebra liksom. Åkte hem och åt tomatsoppa med tortellini.

Kollade lite på Unga mödrar på tv också. De visade lite från en tjejs förlossning och uuh det var riktigt obehagligt. Det ska ju tydligen göra så ont att man helt på allvar vill dö på fläcken. Jag vill ju ha massor med barn (iaf några stycken haha) men det där med graviditeter och förlossningar gör mig vettskrämd. Jag känner mig alldeles skakig och svag i hela kroppen så fort jag tänker på det, usch.
Idag kom jag på att det värsta med förlossningen är nog att det sker på ett sjukhus. Jag har verkligen inga roliga minnen från sjukhus, de är så deprimerande och ger mig en känsla av ensamhet och hopplöshet och misär. Om jag blir rik ska jag föda barn på såna där lyxsjukhus som är jättefint inredda med en stor muk säng och en förlossningspool. Det ska jag satsa på :P

Kommentarer
Postat av: Olessia

jag som vill se på unga mödrar... missat det

2008-01-24 @ 20:38:23
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha för varje program jag ser om graviditeter desto mindre sugen blir man på att skaffa barn, jätteäckligt ju. Det gör ont, man får en konstig kropp och ska känna sig tjock i 9 månader, massa blod och skrik och sen navelsträngen usch jag klarar inte av den!

2008-01-24 @ 21:39:56
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0