Håltimme

Gick upp kl sex imorse, inte så jobbigt som jag hade trott faktiskt, trots att jag fick så lite sömn. Var tvungen att gå förbi mamma på väg till skolan för att få internetuppkoppling på laptopen så jag kunde mejla iväg mitt arbete till mig själv och skriva ut det i skolan.

Vi hade franska imorse som vanligt, Sulan har börjat komma i tid, det är fett underligt. Vi hade prov på Prévert, det gick rätt bra, höll mig verkligen inte till ämnet nånstans men var ganska djup haha...
Sen fick vi reda på att Nils är sjuk idag så det var eget arbete på religionen, vilket innebär att vi sedan 9.40 imorse har suttit omväxlande i klassrummet och i sofforna och pratat och inte gjort nånting, övat lite på psykologiredovisningen, med ett avbrott vid elva-tiden för att äta lunch. Det var smögenfisk idag, inte så trevligt...

Nu är det en halvtimme kvar tills vi börjar. Tydligen ska Lars, vår lärare, slumpa ut vilka grupper som ska redovisa idag, så det kanske blir vi ändå, hjälp... jaja det går säkert bra, har knappt övet nånting men det är rätt bra för då har jag inte hunnit bli nervös.

Kanske skriver mer senare :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0