Hit och dit

God morgon allihopa! jag är helt sjukt trött men så blir det väl när man inte lär sig av sina misstag... Har redan varit i skolan idag, det var en föreläsning om mijön av nån schweizare, totalt onödigt. Nu är jag hemma igen, hade bara tänkt gå hit och hämta min kalender innan jag ger mig ut på stan för att köpa en present till Lydia eftersom affärerna inte öppnar förrän efter 10 men naturligtvis kan jag inte låta bli att göra en macka och en kopp te och sätta mig vid datorn. Haha, får se hur länge jag sitter här. Hade iaf tänkt äta lunch i skolan och sen stanna på religionen och håltimmen där emellan för att förbereda mig för psykologiredovisningen i eftermiddag.
Vilka långa meningar jag skriver, hoppas ni går nåt sammanhang i det...

Nej nu ska jag intensivläsa lite bloggar en stund, sen är jag på språng igen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Olessia

lyllo dig att du slutade SÅÅÅ tidigt

2008-01-23 @ 10:55:15
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Calita

härligt att sluta tidigt ;)

2008-01-23 @ 11:00:15
URL: http://Calita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0