Hyra film

Resan ut till Hässelby via Hemköp i Vällingby gick snabbare än beräknat så jag behövde inte stressa särskilt mycket. Köpte tre stora, goda kanelbullar till oss :) Tyvärr tog han inte kort så jag var tvungen att bryta en femhundring, gillar inte sånt för aå vet jag att resten av pengarna också kommer försvinna... suck.

Hos Annica åt vi bullar och jag drack kamomillte och så bytte vi julklappar; Annica fick en fleecepläd och pappa fick ett inramat foto på mig och så fick de naturligtvis hemgjorda kardemummaskorpor och en burk hemgjord marmelad :) Jag fick en kokbok med massa chokladrecept av Annica, mums!

Vid två var jag hemma igen och efter en stund kom Hugo. Vi satt och drev oss själv till vansinne med en latintext och sen orkade vi inte mer så vi myste ett tag istället. Jag var tyvärr jättetrött och inte särskilt på och då blir det ju så där konstigt som det blir mellan oss ibland. Menmen. Det kan inte alltid vara bra.

Nu har han gått, jag var hungrig så jag åt upp pizzan som var kvar från igår och nu tänkte jag gå och hyra Harry Potter och Fenixorden, Jag riktigt längtar efter att se den! Det är nästan min favoritbok i HP-serien, ska bli kul att se hur den är som film.

Vad ska ni andra göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: Haha ja det är ganska roligt. Förstår inte hur man kan vara så nojjig. Ligger väl i familjen!

2008-01-05 @ 15:48:38
URL: http://juliapetti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0