Is. Överallt.

Hemma igen. Har ätit middag och tittat på Hemma hos Jamie. Imorgon ska jag träffa Hugo igen tror jag, han kommer hit. Ska på ledarsamling i AF 16.30 också och så måste jag ringa killen i Globen för att höra om mitt eventuela jobb och så måste jag gå till banken och föra över lönen från i höstas.
Det känns inte kul. Jag kommer vara så himla disträ hela dagen och det kommer bli så där som det alltid blir. Men jag behöver mer tid att tänka först.

För att inte bara skriva oförståeliga grejer som många inte ens tycker att man ska blogga om, kan jag ju övergå till att berätta om min rädsla för isiga gator. Jag är så extremt rädd för att halka, jag tar ofta omvägar för att undvika isen. Det är gamla knäskador som spökar och även om det antagligen inte händer nåt om jag skulle halka, så har jag nån psykologisk spärr som gör att jag alltid är jättejätteförsiktig när det är halt ute. Är det nån annan som har den där rädslan?

Kommentarer
Postat av: Angelica

ha en bra fortsatt kväll=)

2008-01-06 @ 21:04:04
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0