Kvällsmys i Uppsala

Hejhopp nu är jag på snabbvisit i mitt kära hem. Slutade runt kvart i fyra, har hunnit dricka te och kolla runt på lite bloggar och klockan fem ska jag möta upp Anna, Disa och Vanja på Centralen och åka till Uppsala. Nån som vill slå vad om att någon av de tre kommer komma försent så att vi missar tåget?

Nej nu ska vi inte vara pessimistiska. Kvällens outfit blir samma som jag haft under dagen; svart American Apparel-klänning, kofta från Beyond Retro, vinröda strumpbyxor. Svart band i håret och ringar i öronen. Kolla in inlägget "Ny kofta!" så ser ni ungefär om ni nu skulle vara intresserade...

Ikväll blir det iaf middag hemma hos Eeerika, vinmiddag med betydelsen vin i maten istället för vin till maten. Efterrätten är bestämf, det ska bli rödvinskokta päron men varmrätten tror jag inte vi har bestämt än.... Haha, det kommer urarta totalt och vi kommer irra runt på nån stormarknad jättelänge och inte kunna bestämma oss och börja laga middagen vid typ tio ikväll. :P

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: annika

(s) haha, precis :)

låter som det blir en trevlig kväll för dig ;P

2008-01-26 @ 12:24:47
URL: http://photonbywe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0