Maaat

Jag var ju som sagt jääätehungrig i eftermiddags, det var helt sjukt. Jag måddde till och med lite illa, usch. När vi kom hem till Lydia satt vi först och pratade med folk och gjorde ingenting men det dröjde inte så länge innan maten var färdig och det var heeelt underbart! Jättegod broccolisoppa, valnötsbröd, olika ostar... Jag åt hur mycket som helst och det var underbart!
Det var överhuvudtaget ganska trevligt, faktiskt. Inte så mycket folk som det brukar vara på födelsedagskalas hemma hos dem haha.. Vi åt tårta och Lydia öppnade presenter och hon blev jätteglad för skorna jag hade köpt :)

Vi kom hem vid åtta. Nu sitter jag och dricker te för att försöka lindra min huvudvärk. Hav tio ska jag möta Ann och Disa, det blir Ace ikväll. Om vi kommer in, hur kommer man in? Jaja, det går säkert bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0