Makrill i tomatsås

En eloge till den som uppfan det. Den perfekta frukosten, lunchen eller mellanmålet, underbart! Om jag vet att vi har det hemma kan jag ibland kvällen innan bestämma att jag ska äta det till frukost och sen ligger jag hela kvällen och är jättesugen på det och kan inte sova haha...
Nyttigt är det också, massor av D-vitamin och Omega 3-fetter. Man får bra hy av fisk.

Såklart somnade jag inte förrän vid 3 igår. Blev så jävla hungrig att jag var tvungen att gå upp och hämta lite knäckebröd i köket, haha. Sen låg jag och läste en amerikansk Cosmopolotan från februari 2005, det va skoj. Och så hängde jag på Wikipedia och läste om Harry Potter och allt som är relaterat därtill. Underbart.

Ja, nu har jag iaf fått i mig min kära makrill i tomatsås och sitter här med en stor tekopp framför mig. Ska ringa pappa snart och höra hur de mår och om jag kan komma ut dit i eftermiddag. Men innan dess ska jag gå och träna, Medelpass kl 12 på Kungsholmen, nån som e på? :P


Kommentarer
Postat av: - Kajsa -

Det skulle jag också vilja tycka om... Ska kämpa lite! :) För de är ju så praktiskt.

2008-01-04 @ 18:23:44
URL: http://spiceupyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0