Måndag, i ordets alla bemärkelser.

Trota att jag somnade i hyfsad tid igår var det ett rent helvete att gå upp imorse. Hela min kropp var alldeles borta och jag har varit ganska nedstämd hela dagen. Jag vet ju vad som är den bakomliggande anledningen men tröttheten är ju liksom den utlösande faktorn.

Jaha, vad har hänt idag då? Som vanligt lite dåligt samvete för att jag inte presterat särskilt mycket på lektionerna men idag har varit en sån där dag när jag verkligen har skitit i det mesta och helt enkelt inte orkat bry mig om ifall det går åt helvete.
Provet gick ganska bra iaf, det är ju alltid något. Blir minst VG hoppas jag.

På lunchen var jag på så dåligt humör att jag inte pallade bry mig o´m att jag behövde äta och de där två små pannkakorna mättade inte länge kan jag säga...

Fan vad jag klagar. Men det måste man får göra ibland. Nu är jag hemma iaf, skönt att vi inte har så obbiga läxor tills imorrn. Har ätit havregrynsgröt med rårörda lingon och nu ska jag dricka en kopp te. Ska dra till Kyrkmössen rätt snart också. Därför blir det här nog det enda och sista inlägget idag, för jag ska till pappa ikväll.

Puss&Kram!


Kommentarer
Postat av: sofie

svar: haha jag var GLAD! ;D

2008-01-14 @ 15:56:03
URL: http://thenoteboook.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0