Något mindre irriterad

God förmiddag :) ledsen för ett argt inlägg igår kväll, men man blir bara så förbannat trött på att allting går så in i helsike långsamt, att man loggas ut hela tiden och måste skriva om samma inlägg flera gånger för att det aldrig sparas osv...
Är ni ändå nyfikna på vad jag gjord ei går kväll kan jag berätta att jag gjorde äppelmos, kollade på Vänner och pluggade lite naturkunskap. Rätt skön kontrast mot de tidigare dagarnas latinångest.

Nu sitter jag iaf här på min helvetesonsdag. Så som de flesta ser det iaf. Franska, 2 h håltimme, religion, 1h45min håltimme, psykologi, slut. Det är rätt jobbigt att inte ha kvar den 4 h långa håltimmen vi hade förut, men de här onsdagarna kan bli mysiga också, ifall man har trevliga människor att umgås med på håltimmarna :)

På franskan imorse läste vi dikter av Jacques Prévert men Anna och jag satt mest och flummade.

Om några minuter börjar religionen, ska bli kul att höra vad magister gräns har att säga idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0