Nej jag vill inte

Nu har jaf iaf tid att skriva lite, känns skönt. Känns som att jag har varit på språng i två dagar nu och inte rikgti haft tid att andas. Igår var det ju hem, pluggam, köpa SL-kort, prova studentmössa med Anna, åka till Hugo direkt... Idag var det åka hem slänga sig i duschen, åka ut till Bromma...

Nåja, nu har jag tid att uppdatera lite. Kvällen igår var trevlig och ganska lugn. Hugo och jag träffades vid Axelsbergs t-bana och köpte apelsiner, äpplen, kiwi och mango och gick hem och gjorde fruktsallad. Vid åtta träffade vi Emil, Karro och några till och gick hem till Philip. Han blev fett förvånad när han öppnade dörren och vi stod där utanför och sjöng, haha. Hans föräldrar hade sagt nåt om att farmor och farfar skulle komma över på middag eller nåt...
Folk hade iaf med sig fett god mat, hihi. Som vanligt höll jag käften under hela middagen, utom om jag vände mig direkt till Hugo eller blev tillfrågad. Det är som att jag förväntar mig av mig själv att jag inte ska säga nånting och då gör jag inte det. Sånt suger. Jag blir fett störd på mig själv.
Iaf, så tänkte folk typ dra ut men pallade inte och vid hav ett gick Hugo och jag hem till honom och hade det mysigt och sov länge imorse. Vi  gick upp och åt frukost och jag kom därifrån vid hav två ungefär.

Väl hemma satt jag i aoffan en stund och åt päron och pratade lite med mamma och sen, ja, tvätta håret och allt ni vet och sen åkte jag och mötte Anna, Vanja och eeerika på Metro vid Brommaplan. Vi köpte massa grejer till middagen och åkte hem til Vanja. Disa kom efter ett tag också :)
Vi gjorde ugnsbakade fikon med brie och honung-limesås till förrätt, canneloni fyllda med spenat, svamp och fetaost till varmrätt och inlagda persikohalvor med hallon, mynta och vaniljglass till efterrätt, sjukt gott! Sen drack vi te och åt massa choklad som vi hade haft med oss och satt och pratade i Vanjas kök tills vi var tvungna att gå och ta sista bussen kvart över ett.

Snart måste jag sova. Gud vad jag inte ser fram emot imorgon. Jag ska åka ut till pappa rätt tidigt och vi ska gå igenom grejer som ska slängas och som jag eventuellt ska få inför pappas flytt med Annica till Hässelby. Flyttstädning är verkligen inte kul. Sen har jag hur mycket naturkunskapsplugg som helst, uuuh... Jag vill bara lägga mig och sova och snabbspola igenom hela söndagen och sen upptäcka att det är måndag, skulle vara så himla härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0