Nu är glada julen slut slut slut...

Det blev Tåbb med manifestet igår kväll. Himla bra bok det där.
Vaknade nån gång vid sju imorse, sen somnade jag om och vaknade klockan elva.
Dagen började dåligt, med att jag råkade ha ner mjölkkannan i golvet så att den gick i tusen bitar och så hade vi mjölk över hela köksgolvet.

Förhoppningsvis blir resten av dagen bättre. Vi ska städa ut julen idag, plocka ner alla julsaker i källaren. Sen har jag bestämt mig för att försöka komma nånvart med latinet också, så det måste jag ägna åtminstone nån timme åt. Sen är frågan om jag ska hinna baka bröd eller om jag ska gå till H&M och Indiska och köpa knästrumpor eller om jag ska göra båda? Hm jag vet inte riktigt, det lutar åt brödbaket faktiskt...

Och ikväll blir det förhoppningsvis La Isla (haha) och KGB med Anna och Fanny. Yayy!

Kommentarer
Postat av: Bella

Men tjugondagknut är ju inte förän nästa helg ni är tidiga ni :P

2008-01-05 @ 14:32:33
URL: http://bellitabonite.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0