NU. Inte sen.

Hoppas valnötsbrödet smakar, ifall ni bakar det :) Publicerade receptet på förmiddagshåltimmen idag, var hemma an sväng då. Gick tillbaka till religionen sen och efter det satt jag kvar en kvart med Annika och Parla och gjorde psykologin, Lasse var sjuk idag...

Det innebar en väääldigt lång eftermiddag som spenderades här hemma med H<3. Det var jättemysigt, vi drack te och åt yoghurt med drottningsylt och låg i soffan och diskuterade genusvetenskap. Enligt Hugo är det bara radikalfeministpropaganda och i så fall vill inte jag läsa det. Håller mig nog till lingvistik, ryska och religionsvetenskap istället.

Har säkert skrivit det här förut, men jag slappade till rejält i helgen och fick en chock på söndagskvällen när jag slog upp min almanacka och insåg att jag hade jättemycket att göra den här veckan. Till imorgon har jag en engelskauppsats som jag bara börjat på och till på fredag har jag en svenskarapport och en exposé om valar att göra till franskan. Gaah varför kan jag aldrig börja med saker i tid? Det värsta är att jag har hur mycket tid som helst men den verkar liksom gå åt till ingenting. Jag sitter mest framför datorn och istället för att ha det där förbannade word-dokumentet uppe är det nån blogg eller Facebook. Suck. Jag kaske skulle ta och sätta upp en gräns för mig själv? Jag kan läsa de "obligatoriska" bloggarna nu och sen MÅSTE jag skriva engelska/franska/svenska en timme. Vi får se om det funkar, haha.


Kommentarer
Postat av: Bella

haha inte bara jag som har det problemet alltså =) lycka till!

2008-01-30 @ 18:35:15
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0