Puck-Birgitta?

Åh, det var jättemysigt på Kyrkmössen igår! Det var fler barn än vanligt och så hade vi våra små hjälpledare som lekte lekar med barnen och Agnes, Willand och jag satt och tog en massa kort hihi... Så där borde det vara varje gång, man kände sig så glad när man gick därifrån :) Skulle ha tagit kort med min egen kamera också, ska försöka komma ihåg att göra det nästa gång.

I övrigt tillbringades gårdagskvällen med att plugga engelska glosor och göra lite svenskläxa, samt läsa Hemmets Journal och prata i telefon med Hugo. Hittade btw en efterlyst-annons i HJ som kan vara riktad till min svensklärare haha...

Idag kunde jag ta lite sovmorgon eftersom jag börjar kvart i tolv. Ställde emellertid klocka på så tidigt som åtta eftersom jag inte vill ställa om dygnet mitt i veckan. Satt och åt frukost länge och duschade och satte på mig mörkblå manchesterbyxor från Cheap Monday och min rosa 80-taliga tröja från Garage (kiloprisaffären i Berlin).  Nu är jag förbi mamma en sväng för att ha tillgång till internet, lite frustrerande att inte ha det hos pappa...
Kvart över elva ska jag träffa Andreas och vi ska gå och äta lunch. Sen är det fyra lektioner på raken, yayy... :S


Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Söt blogg du hade

2008-01-15 @ 12:02:50
URL: http://kladhangaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0