Solig söndag. Jag hinner inte gå ut.

Inatt innan jag somnade ställde jag klockan på 9. Då skulle jag kunna åka ut till pappa tidigt och ha både plugg- och städtid där.
Naturigtvis vaknar jag inte förrän tio i tolv. Jippi. Jag stiger upp och äter en massa frukost fast jag egentligen inte är hugrig. Pappa ringer och vi kommer överens om att jag åker dit imorgon istället. Nu känns det faktiskt ganska mycket bättre.

Sitter och dricker te nu och ska väl kanske läsa lite bloggar eller så men sen börjar pluggandet på allvar. Jag har fyra stenciler att läsa igenom och två av dem är helt sjukt svåra. Men jag tror att min pluggteknik är ganska bra ändå. Hoppas jag.
Sen ska jag såklart ta lite mysiga pauser ibland, ska bl.a. läsa DN:s söndagsbilaga, älskar den! Tror Blondinbella är med idag också hihi...

Vad ska ni göra en soligs söndag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0