Soppa&glass

Gick tillbaka till skolan idag vid elva. Åt lunch med Emilie, Annika, Parla och Helena. Fisk med tomatsås och ris. Enligt schemat har vi ju religion efter det men Nils hade gett oss eget arbete så jag satt med Helena, Annika och Parla och jobbade lite med det. Sen gjorde vi typ ingenting i några timmar, satt mest i klassrummet och pratade minnen, det var skoj :) Vid två hade vi psykologi och inte heller idag fick vi göra vår redovisning fan vad arg man blir... eller inte haha. Vi ska göra den på fredag istället.

Efter skolan gick Hugo och jag hem hit. Utfodrade honom och hade det jättemysigt :) Sen åt vi middag, tomatsoppan från i måndags och sen var han tvungen att gå för han skulle på teater. Så nu sitter jag här och äter Ben&Jerry's och funderar på vad jag ska göra. Projekarbete? Ja. Vänner 19.30? Ja.

Kommentarer
Postat av: Tu madre

Nu har jag publicerat svaret på "Gissa kändisen" i min blogg...

2008-01-23 @ 20:05:17
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0