Stora gator

Jag tänkte på en grej idag. När man är ute och går på lite större gator är det alltid mycket mer folk där än på små gator. Hur kommer det sig? Går folk där för att gatorna är stora och har många affärer osv eller har gatorna blivit just så attraktiva just för att många människor går där? Vad kom först, hönan eller ägget?

Nog med konstiga funderingar. Jag är fortfarande fascinerad över hur lite nytta man får gjort trots att man har hur mycket tid som helst på sig. Nåja, jag får väl köra stenhårt på projekarbetet på sportlovet då...

Ikväll har det inte hänt så mycket spännande. Tog som sagt en promenad och sen kom mamma hem och vi gjorde omelett med kalkon, haricots verts, kantareller, tomater och fetaost, blev riktigt gott! Har faktiskt, hör och häpna, smörjt in armarna och benen med hudkräm, längesen jag gjorde det och oj vad det behövdes.

Öh.. vet inte vad jag ska skriva. Kanske knåpar ihop en inne- och utelista och lägger upp senare ikväll eller imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Emma.

Bra att du förstår :)..
Puss!

2008-01-22 @ 21:27:41
URL: http://platine.blogg.se
Postat av: Bella

Oj jag skulle aldrig klara mig utan att smörja in min kropp efter varje dusch jag måste vara en riktig torris!

2008-01-22 @ 21:43:26
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0