Who the fuck is John Edwards?

Dagen startade så där halvbra. Sov inte så mycket inatt så att gå upp var snäppet jobbigare än vanligt. Har börjat bli så jäkla seg på morgnarna typ det sista året så jag fick springa hemifrån tio över åtta, som alltid.. :S Gick runt och kände mig ful hela tiden i skolan, vet inte varför. Ett resultat av dålig sömn och dåligt humör, antar jag.

Hur som helst så gjorde jag ganska bra ifrån mig på franskan, kändes bra. En grammatisk övning som jag inte ens slängt en blick på tidigare skulle jag dra muntligt inför klassen men jag hade 10 av 12 rätt så det gick ganska bra ändå :)
Efter franskan hade vi latin och sen lunch, raggmunkar! Det var gott :) Ingen sylt till tyvärr, det kändes verkligen att någontng saknades.

På religionen stod Nils som vanligt och babblade ett tag och sen skulle vi få se en intervju med Åsa Waldau (Nils är besatt av den kvinnan, det är nästan lite läskigt) men vi fick bara se några minuter för sen upptäckte Nils att några tjejer i klassen (ingen nämnd, ingen glömd) inte var där för att de typ hade gått därifrån mitt under lektionen och inte kommit tillbaka och då fick vi andra inte se mer för han ville att alla skulle vara där. Herregud.
Vi fick iaf tillbaka lite uppgifter och jag fick MVG på det jag hade skrivit om Jobs bok. Blev glad, för jag var väldigt nöjd med texten själv.

På naturkunskapen gick vi igenom provet vi hade för två veckor sen, fick MVG där med :) Sen höll jag dock på att somna när vi skulle läsa om immunförsvaret.



Okej, skumt... Nån amerikan som sa att han hette John Edwards ringde just och ville prata med min mamma. Det var nånting om en ansökning för ett greencard... wooooot? Fattade ingenting men han fick hennes nummer iaf... Haha, ska bli kul att få veta vad det där handlade om sen.. :S

Kommentarer
Postat av: sofi

sv: haha semlor till frukost är någonting som jag skulle kunna göra;) hah

2008-01-28 @ 16:33:21
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: sofie

sv: jaa, jag hatar mensvärk!

2008-01-28 @ 16:35:54
URL: http://thenoteboook.blogg.se
Postat av: Bella

Oh skönt när det går bra i skolan =) Men vadå man måste ju inte känna sig snygg i skolan eller?

2008-01-28 @ 20:45:50
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0