Fruktsocker

Det har varit lite upp och ner de senaste dagarna. Men det löser sig.

Jobbade i tornet idag. Läste säkert 30 sidor i Johnny var en ung soldat. Den är så grymt bra, alla borde läsa den. Efter jobbet åkte jag hem och åt kyckling och lite annat till middag, sen har jag läst ännu mer och suttit vid datorn och kollat lägenheter. Har tvättat håret också. Det har blivit så fett och risigt på sista tiden. Så har ock min hy. Det beror säkert på att jag numera tillfredsställer mitt sockersug lite för ofta. Den här sommaren kommer jag minnas som skräpmatens sommar, haha. Men det är najs. Förutom att håret blir fett och risigt och hyn blir ganska äcklig. Ska ta och leva lite mer på frukt tror jag. Har iofs redan börjat. Vi har jättemycket goda frukter hemma just nu. Melon och mango och sharon och massor av nektariner. Mums!

Nej nu ska jag nog sova. Jag ska inte stanna uppe till ett inatt för att kolla på Saw 2. Spank på mig om jag gör det.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0