Jag vill baka!

I förmiddags var det sol. Sen regnade det. Nu är det sol igen. Förhoppningsvis håller det i sig för om en stund ska jag träffa Anna och ta en promenad. Ska bli skönt att komma ut lite, för dagen har hittills spenderats inomhus. Jag har läst en massa och sovit en massa. Är jämt så trött nuförtiden.

Det kliar i fingrarna efter att baka något. Det var längesen jag bakade nu. Jag tror jag ska baka muscovadosnittar, har aldrig gjort det förut. Om det blir ikväll eller imorgon kväll får se men de följer i alla fall med till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Johan

fan vad nice =)

Får man komma över å smaka sen ir? ;P =)

2008-07-17 @ 15:18:45
URL: http://crazyek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0