Livet just nu

Känner att jag börjar gå in i en skräpmatsperiod igen. Det är najs. Riktigt najs.

Trots att jag var dödstrött och hade diverse andra irriterande fysiska åkommor så hade jag en riktigt trevlig dag på jobbet. Pratade med folk och alla var trevliga. Sånt gillar jag. Och så fick jag en fin komplimang som klistrade fast ett leende på mina läppar.

Nu har jag helg, är ledig onsdag-torsdag. Jag ska sova som fan, läsa böcker och kolla på när mina älskade arbetskamrater spelar fotboll imorgon kväll. Livet är allt bra härligt. Delar av det.

Sms:ade med Nicklas idag. Vi har knappt hörts av på ett och ett halvt år. Vi kanske ska ses i helgen :)

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0