Fredag-lördag-söndag

Varit lite inaktiv här ett par dagar. Känner bara att jag knappt haft tid att sitta still. I fredags jobbade jag i tornet till kl 17 och sen sprang jag direkt och tog tåget till Uppsala med Anna och Christoffer. Vi träffade Eeerika och åkte hem till hennes pojkvän (?) och typ hade fest (?). Det var najs, mycket skoj men skumma människor.
Somnade på en soffa och gick upp halv åtta dagen efter. Lyckades hitta en buss att åka in till stan med, kom dit ungefär halv nio. Köpte en flaska vatten, en persikoyoghurt och en nybakad croissant och åt frukost på en bänk inne i stationshuset. Kl 9.09 gick tåget och väl hemma i Stockholm åkte jag hem, duschade och åkte sedan till jobbet och jobbade tre timmar. Sen gick jag tillbaka till centralen och träffade Nicklas. Vi hade inte träffats sen sportlovet förra året. Vi gick och åt i Kungshallen och sen vandrade vi runt på Söder. Det var mysigt. När jag kom hem gjorde mamma och jag rostade mackor med ägg och sen somnade jag typ halv tio.
Idag jobbade jag till fyra. Inomhus. Jag gillar jobba inomhus. Alla var så himla trevliga idag också, hade en riktigt bra dag på jobbet. Sen åkte jag och hälsade på mormor på sjukhuset. Hoppas hon mår bättre snart. Sen fick jag en grym självförtroendeboost när jag lyckades cykla hela vägen hem från Sabbatsberg. Inte för att det är speciellt långt, men det är Odengatan och Sveavägen och hela faderullan. Ikväll har jag pratat i telefon med Hugo och läst. Har börjat på en ny bok som heter Johnny var en ung soldat. Den är bra, läs den.
Nu borde jag sova. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0