EM i Kungsan

Var på min sista obligatoriska visning i Stadshuset idag. Alla där är så himla mysiga, kommer bli en bra sommar känner jag på mig :)

Efter visningen tog jag tunnelbanan till Medborgarplaten och provade klänningar på Beyond Retro. Hittade flera stycken, men ingen som var så där perfekt. En var blekrosa och sextiotalig men med en stor sotfläck som med största sannolikhet inte ksulle gå att tvätta bort. Aningen för dyr var den också. En annan klänning var blå med prästkragar på, även i den i 60-talsstuk, men den var alldeles för bred och jag känner ju mig själv - när jag köper för stora kläder och tänker att jag ska sy in dem så kommer jag aldrig till skott, så det fick vara.

Promenerade hela vägen hem, köpte glass i Gamla Stan och tittade in till Helena i affären där hon jobbar. Trevligt trevligt :)
Kom hem, var hemma en stund, gick sedan och köpte en pizza med räkor, vitlök och persilja och tog med mig hem och det var underbart! Känns som jag har ätit en elefant, typ. jaja. Ska dricka lite te nu, sen ska Anna och jag och Max och förhoppningsvis Disa till Kungsan och kolla fotboll.

kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0