Grönsaker

Läste på nån blogg för nån timme sen, nån tjej som hade blivit alldeles "grönsaksfrälst". Skrev om sparris, färskpotatis och majskolvar. Känner att jag börjar gå in i en sån period nu också, eller jag ska göra det imorgon rättare sagt. Har fett mkt nyttiga grejer hemma just nu, ska leva lite mer på morötter, avocado, grapefrukt och spenat. Den senaste veckan har det blivit lite väl mycket kakor o sånt. Dags för detox ;) Eller inte. Tänker nog äta mer än grönsaker och te. Men ändå.

Vilket babbligt inlägg det här blev. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla färdig på Meda du sov, även fast jag har sett den säkert hundr gånger. Sen ska jag också sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0