Inne- och utelista

Innelista
- Flak
. Varför har man inte fest påe tt flak som åker runt stan oftare? Världens bästa uppfinning ju!
- Min studentklänning. Jag kände mig fin i den.
- Mat. Av alla dess slag. Har börjat äta massor av onyttigheter den senaste veckan och det är helt underbart! haha...
- Jamie Oliver. Fick hans senaste kokbok i studentpresent. Även det underbart.
- Folket på mitt jobb. De är så goa.


Utelista
- Förkylning.
Den har hållit på i snart en vecka nu och det är stört jobbigt. Hur fan ska det gå att jobba när jag måste hålla på och snyta mig stup i kvarten?
- Skavsår. Har jag mycket av just nu, speciellt på tårna. Svider och har sig, uuh...
- Ledvärk. Mina knän värker och har sig... Jag kommer få gå med rullator snart om det inte blir bättre, haha...
- Min stressnivå. Den är inte hög, men på tok för hög med tanke på att jag inte har nånting att vara stressad över. Allt skolarbete är klart, årsboksbetalningen fixad - ändå känns det som att jag ständigt är på min vakt. Känns som att jag hela tiden borde göra något fast det egentligen inte finns några måsten.

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hoppas du haft en bra dag :) Godnatt

2008-06-11 @ 22:32:37
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Yvana

Samma här, känner att jag har onödigt höga stressnivåer... vi borde hemma-spa:a oss! :)



Och jag tror du har skickat vidare din förkylning till mig precis... :P

2008-06-11 @ 22:42:28
URL: http://yvana.blogg.se/
Postat av: Ida

Jopp, det är en "soffsäng". Har också alltid velat ha en, och i höstas fick jag en :)

2008-06-12 @ 08:36:48
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Ida

Är relativt ny här på blogg.se så jag undrar hur du fixat den där fina bilden uppe på din bloggsida :) Hur har du fixat den dit? Skulle vara tacksam för svar :)

2008-06-12 @ 10:46:27
URL: http://missfrizzy.blogg.se/
Postat av: Disa

haha jag är också förkyld nu! helt sjukt. känns asskumt i halsen min. får se om jag ens orkar gå på annas party ikväll! jädrar. riktigt hängisbängis är jag.

2008-06-12 @ 14:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0