Jordgubbar

Gick inte att logga in här igår kväll. Inte för att det hände så där jättemycket. Det kändes som en vanlig vardag, eller snarare som en söndagkväll. Konstigt. Jaja, jag gick och la mig jättetidigt och vaknade för nån timme sen. Åt yoghurt och jordgubbar till frukost, lyssnade på P3 och har suttit på balkongen och läst Under huden ett tag. Haha, jag har hållit på med den boken i flera månader nu... Den tar så ruskigt lång tid att läsa. Den är visserligen riktigt bra, men just nu känns det bara som att ag vill få läsningen överstökad så att jag kan börja på en ny bok.

Dagens planer är att gå på en sista visning i Stadshuset, gå till banken och eventuellt gå till skolan och fixa årsboksbetalningen. Det där sista är ju så där halvkul. Jaja.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0