Mitt livs hittills bästa bilfärd

Pyjamasparty hos Emilie igår, en mysig hemmafest uppdelad i två läger: vi som satt med kläder på i soffan och pratade kärleksproblem och åt chips och de som satt utan kläder (typ) i sängen och lekte "jag har aldrig". Jag skulle ha tagit med mig mina älskade prickiga pyjamasbyxor,mmmmysigt! Får ha pyjamasparty nån mer g¨ng så jag kan göra det :P
Kvällens höjdpunkt(er) var iaf bilresorna med Andreas. Jag gillar ju inte att åka bil men med Andreas blir det ett riktigt äventyr, det måste vi göra om!

Nu har jag lite småbrådis här. Har lovat att hjälpa till i kyrkan inför dagens fiskmässa och jag ska vara där halv tio, så nu är det studs in i duschen!

pussch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0