Morgonfunderingar

Sen studenten har jag slappnat av mycker mer än förut. Njutit av att inte ha några åtaganden annat än att gå till jobbet på morgnarna. När jag vaknade imorse kände jag mig nervös och till och med lite illa till mods. Jag vet att jag har saker att göra.
Jag måste ringa Erika om tältet. Jag måste eventuellt köpa ett nytt tält. Jag måste köpa stolar. Jag måste skicka mejl till min franska handledare och fråga om jobbmöjligheter i Paris. Fast det sista ska jag göra först efter att jag pratat med Linus.
Sakerna i sig är inte så jobbiga. Men det som gör mig illa till mods är ovissheten och helt enkelt det faktum att jag har saker att uträtta, jag som hade vant mig av vid det. Därför stressar jag upp mig nu, klockan nio på morgonen, när jag egentligen har hela dagen på mig. Sånt här är jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Om du ska köpa nytt tält så kan jag tipsa om en hemsida som heter www.prisjakt.nu

Där kan du se vart de olika tälten säljs billigast :)

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=902

2008-06-18 @ 18:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0