Nu jävlar!

Eftermiddagen bestod av en två timmar lång runda på stan som resulterade i en deodorant och en prickig bikiniöverdel för 29,50 på H&M. Provade massor av bikinis men hade trosor med massa volanger och skit så alla bikinis såg jättekonstiga ut på, haha. Får ta en vända till i veckan med lite bättre underkläder på mig.

Kvällen har bestått av franskaskrivande, har skrivit nästan tre sidor nu så snart är det klart (bara en franskauppsats till då haha). Men framförallt har kvällen bestått av årsbokspanik. Samtal hit och dit till tryckeriet, till bitr rektor, till Disa, mejl hit och dit. Till slut löste det sig iaf. Nu gäller det bara att sälja varenda jävla liten årsbok imorgon och på tisdag.

Jag har massor av andra grejer att göra också. Förutom att skriva klart den här franskuppsatsen ikväll har jag en till franskuppsats att skriva som ska vara inne senast på onsdag. Jag ska städa här hemma, plocka undan massa grejer, dammsuga och moppa golv. Jag ska laga mat. Jag ska köpa vita underkläder. Och hinna gå på några lektioner.

Det är mycket att hinna med, men jag får en adrenlinkick av det. Jag ska ge järnet de kommande tre dagarna.

Sen ska jag ta studenten. Det är 4 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0