Onsdag morgon

Kunde inte sova inatt. Låg vaken flera timmar. Ångest.

Lyckades ändå ta mig upp ur sängen, äta gröt och grapefrukt och morot (apropå gårdagens inlägg) och nu sitter jag och dricker japanskt grönt te som har dragit prcis lagom länge.

Jag jobbar till 18 idag. Jag ser fram emot det för alla på jobbet är så sjukt trevliga, men ändå... Det är inte speciellt kul att vara kvar där så länge. En positiv grej är iaf att mina veckor alltid börjar med långa dagar och sen blir kortare dagar mot slutet av veckan.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen måste jag kasta mig in i duschen. kram!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

mmm jag älskar vitlöksbaguette..som den är eller med pålägg i..med juice, med en drink, med coca cola..till grillat, till sallad..till allt =)

hihi



kram!

2008-06-25 @ 10:31:04
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hoppas du hade enbr adag =)

2008-06-26 @ 01:48:59
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0