Sista dagen i juni

Idag har jag varit på banken, köpt fällstolar och gått ännu ett ärende gällande de kläder jag sålt i en second hand-affär. Jag har glömt nycklarna och sprungit fram och tillbaka och blivit dyngsur av regnet som vräkte ner. Jag har bakat bröd och varit hemma hos Hedvig och inmundigat banankaka, linsgryta, pistagelängd och myntate. Vi pratade Bulgarien och bestämde oss för att bo en natt i Burgas innan vi åker till vår slutliga destination. Lingvistik var det ont om men det gör inget. Det var mys.

Under kvällen har jag strukit kläder och packat och hoppas jag har med mig allt jag kommer behöva. Vad jag funderar på nu är ifall jag behöver något annat att ha på fötterna förutom gummistövlar? Jag ska på festival för den som inte visste det tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0