Speedos-picknick

Ojdå. Nu var det sjukt länge sen jag skrev nåt här. Två dagar är lång tid i bloggvärlden. Har bott i min mormors lägenhet i några dagar för att mamma har haft manligt besök här hemma. Nu är det grymt skönt att vara hemma igen.

Ikväll hade vi picknick på Långholmen. Nilla och jag kom dit runt åtta efter att ha irrat runt halva Långholmen och gått åt fel håll. Men det var sjukt mysigt. Det var mysiga människor, för alla människor i Stadshuset är mysiga. Det var hembakat bröd och jordgubbar och rosévin och EM-chips. Det var såpbubblor, såpbubblor är vackert. Mys. Sen skjutsade Patrick hem :)

Nu ska jag gå och lägga mig. Ska jobba imorrn. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

men du kan lyssna på det om o om igen nu på webben =)

2008-06-28 @ 17:06:15
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0