Stadscykling

Som sagt, jag cyklade till jobbet imorse. Kom fram med livet i behåll,s om tur var. Hem också, för den delen. Inte för att det är så mycket att skryta med att ha cyklat inne i stan en söndag eftersom det knappt är nån trafik, men ändå. Lite stolt är jag över att ha klarat det.

Idag åt vi kronärtskockor till middag, det var mumsmums. Hade med mig gårdagens kyckling till lunch på jobbet idag men den var inte riktigt genomstekt men som tur var fanns det massor av bullar och chokladbollar på jobbet idag som jag kunde mätta magen med.

Just det, det är em-final idag. Är inte speciellt intresserad. Disa frågade om jag ville komma till Dovas och kolla med dem men jag pallade inte. MÅSTE sova.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

uhuhu hatar när kycklingen itne blivit genomstekt..särskilt när det tar evigheter att steka den.

2008-06-30 @ 00:42:09
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Disa

synd att du inte kunde komma! fast du missade iofs inte så mycket. ;) efteråt gick vi dock till sergels torg där det var party med spanjorerna! haha.



pözzzz

2008-06-30 @ 12:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0