Trött

Jag står inte ut med den här värmen. När jag kom hem idag från en visning i stadshuset var jag tvungen att lägga mig och sova. Stört jobbigt. Köpte pistageglass och polkaglass på vägen hem och så träffadejag på Pontus och pratade lite, trevligt trevligt :) Annars har jag mest skrivit franska idag. Det går framåt, det känns bra.

Efter min timlånga tupplut kände jag att jag behövde fräscha upp mig så jag tog en dusch och tvättade håret. Sen åt mamma och jag rester till middag. Rester som vi ätit till middag ända sen i fredags men det fortfarande massor kvar. Som tur var är det gott, men snart får vi nog slänga den där satans potatissalladen...

På tal om mat så har jag börjat äta stört mycket mer sen jag tog studenten. Jag är väl mer avslappnad på nåt vis, pallar inte bry mig längre. Dessutom gjorde jag ju ett snabbryck för min skönhets skull nån vecka innan studenten och uteslöt allt onyttigt (okej, en stor del av det) ur min kost för jag ville inte riskera att ha dålig hy på årets viktigaste dag. Det funkade ju faktiskt, men nu har jag livit ett matvrak, haha... Men det är najs.

Nu ska jag dricka upp mitt te, svepa ett glas echinagard, sätta på mig kläder och gå iväg och träffa Daniella. Vi ska på Taizémässa, så sjukt länge sen jag var på det, det är verkligen dags nu! Förhoppningsvis är Agnes och Willand och Anthonia där också :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:36
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:44
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:49
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:49
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:50
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:50
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:50
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:54
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:54
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/
Postat av: Josefine

Svar: Aaa inte var det då trevligt...=P MEn du får gärna berätta hur det går för dig sedan..är lite roligt att kunna byta "erfarenheter" och jag hoppas det löser sig för det är ju SÅ plågosamt...De som fått barn säger att smärtan vid ett anfall slår smärtan vid förlossningen! Ktamar Josefine

2008-06-09 @ 20:34:56
URL: http://abloggaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0