100 saker om mig själv

Känner mig jävligt okreativ just nu men hade lust att skriva nåt så det får bli en av alla dessa fantastiska listor. Enjoy! :P

1. Tre namn jag lyssnar till:
Marie, Grisen, Bajs
2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag är snabbtänkt och ödslar ine tid på att tänka högt
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Att jag pratar så lite som jag gör
4. Detta är jag rädd för:

Massa sjukdomar
5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Massor av kläder, god och inspirerande mat och kärlek!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Ingenting är omöjligt, brukar jag tänka, men jag kan fanimej inte göra armhävningar!
7. Detta tycker jag om att göra:

Mysa, kramas, pussas, laga mat, äta mat, läsa om mat, hitta bra böcker att läsa, plocka smultron
8. Detta vill jag göra just nu:

Komma igång med filosofin
9. Bästa känslan:

Lyclkig kärlek
10. Värsta känslan:

När allt bara fuckar sig (vilket det tycks göra typ hela tiden..?)
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har:

Snäll..?
12. Är jag kär just nu?

Mm :)
13. Jag vill gifta mig:

OM jag gör det, så antingen nåt litet eller överdådigt
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:

Massor av saker
15. Min käraste ägodel:

H <3 :P
16. Något jag vill ha i present:

En lägenhet i Paris
17. Detta har jag på mig just nu:

Pyjamasbyxor och ziptröja
18. Favoritkläder:

Klänningar
19. Favoritdjur:

Gillar inte djur så mkt haha... Men hundvalpar isf
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Eh.. Lars Winnerbäck
21. Favoritlåt just nu:

"Vänner" av Lars Winnerbäck
22. Roligaste ämne i skolan:

religion
23. Tråkigaste ämne i skolan:

naturkunskap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
24. En bok jag gillar:

Den blå färgen av Tracy Chevalier
25. En film jag älskar:

Forrest Gump!
26. Favorit tv-program?

Kvarteret Skatan, Du är vad du äter, Vänner, That 70's Show
27. Favoritdoft:
H<3
28. Detta äter jag gärna:

Soltorkade tomater
29. Dricker helst:

Vatten
30. Favoritgodis:

Chokladdoppade havrebollar
31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Berlin (igen) eller NYC
32. Färg på mina ögon:

grön-bruna
33. Min längd:

1,69
34. Jag tror på:

Mig själv
35. Jag spelar:

Glad, ibland
36. Person jag beundrar:

Tror jag beundrae Anders ganska mycket när jag träffade honom i Taizé
37. Så här bor jag:

I en stor lägenhet i ett rum som rymmer väldigt mycket onödiga prylar
38. Antal döda krukväxter i hemmet:

*censur*
39. Det här tänder mig:

Manlighet
40. Det här gör mig avtänd:

För mycket oseriöst snack
41. Favoritfärg:

Grön och rosa
42. Favoritcitat:

Livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg /Lars Winnerbäck
43. En hemlighet jag vet:

kan jag ju inte säga... :P
44. Bästa present jag fått:

Laptop :D
45. Senast köpta skiva:

Kan ha varit Prayer for the weekend...
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Min ojämna ansiktsfärg
48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan lägga vänster fot bkom huvudet haha
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En gris, lätt!
50. Vad lyssnar du på just nu?

Knappandet av tangenter, min väckarklockas tickande, nåt surrande...
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Skrivit lite engelska, ska rimga H, plugga filosofi, göra köttbullar, äta påskmiddag hos mormor
52. Var är dina föräldrar födda?

Mamma Västerås, pappa nånstans i Dalsland/Västergötland
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Officepaketet..?
4. Vilken är din favoritrestaurang?

Bistro Bohème!
55. När badade du i en pool senast?

läääängesen
56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja, senast i Folk och rövare i Kamomilla stad. Jag var 8 år och spelade Jonathan :P
57. Hur många barn vill du ha?

Fler än ett
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Avgrundsvrål som inte längre är musik
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Det är långt kvar till valet, tänker inte på sånt.
60. Vad har du för TV-kanaler?

Har inte koll riktigt
61. Har du åkt moped någon gång?

Tror inte det faktiskt
62. Har du busringt någon gång?

haha klart jag har
63. Har du fått felparkeringsböter?
Hur skulle jag kunna få det?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

nej gud bevare mig väl! uuh sit vad läskigt
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Orlando, Florida
66. Har du en egen trädgård?

Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier?

ingen aning
68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej, det finns väl typ två verser till utöver dem man brukar sjunga..?
69. Badkar eller duschkabin?

badkar! önskar att jag hade ett.
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Pulp Fiction
71. Favoritpizza?

Min hemmagjorda
72. Chips eller popcorn?

Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?

Rött
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

ehh.. nej? Men jag kan skriva upp det på listan över saker att göra 2008 :D
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?

Äppeljuice
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?

Mamma och jag åt svamprisotto på restaurangen högst uppe i Åhléns City igår
78. Favoritchoklad?

Lindt/Marabou Daim/det mesta från Pralinhuset
79. När röstade du senast?

Måste vart nån onödig omrästning på nåt klassråd i typ ettan
80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Måste varit i september förra året, innan det blev för kallt för våra tomatplantor som vi hade på balkongen.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Tror inte det
82. Är du bra på matlagning?

Jovars...
83. Klarar du att tanka själv?

Haha vaaa?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på

Nej
85. Pepsi eller Coca Cola?

Ingen uppfattning
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

Inte vad jag minns
87. Vad var det senaste du handlade?

Nagelbandskräm
88. Har du kräkts offentligt:

Jaadå
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken:

Man kan inte hitta något som man redan har, så jag säger mångmiljardär
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet:

Förälskelse, ja.
91. Har du ringt något betalnummer:

Ingen aning
92. Kan man vara vän med sitt ex:

Ja, klart man kan
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast:

Mormor, fast det var två år sen
94. Hade du mycket hår som liten bebis:

Ja jag tror det. Det växer fortfarande snabbt som tusan
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar:

Telias automatiska mobilsvar tror jag
96. Vad har du i din väska:

Pennor, kamera, näsdukar...
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig:

Kollar på Seinfeld såklart!
98. Vad är du tacksam för idag:

Hugos hjälp med filosofin (förhoppningsvis, ska ringa honom om en stund)
99. Var hittade du den här listan:

hos Felicia
100. hur mycket är klockan nu:
11.49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0